Åkersberga imorn

Hejsan alla spända läsare!!

Ja, jag vet att jag inte har bloggat. Men som sagt så är det slutspört nu i skolan och jag fokuserar på att plugga nu de sista två veckorna!!!

Idag efter skolan så åkte jag till min nya kompis, konfa-kompis Bella! som är jättesnäll!! :D <3 Vi spelade kort ute i solen, pratade lite och så spelade vi bomb it hihi :P En perfekt fredag enligt mig :D
Asså shiiit vad varmt det är nu! Det är heeeelt underbart! Ahhh, vill att det ska vara sommar heeela tiden :D

Vet ni vad jag ska göra imorn då.....Jo jag ska åka till Åkersbera och kolla på MOLLY SANDÈN!!!! Yeeeey :D Det ska bli jäättekul, jag har inte träffat henne på typ n9 månader så jag längtar verkligen. Och hennes skiva har kommit ut nu, den är sååå bra, jag döör nästan ;)

Haha, jag på min födelsedag! :D

Nu ska jg fortsätta kolla på tv

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer
Postat av: Hannah

Skaa duuu...!!!! Vad kul!! :)) Hälsa från miig...hihi, nej det behöver du inte göra! Men dö inte för mycket bara...när du är där! Kraam! :) <333

2012-05-26 @ 14:19:57
URL: http://minhannelihanniblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0