Älska mig igen

Hejsan alla galna läsare!!!

Vad ska man göra om man har sett världens bästa film och kan inte sluta tänka på den...

Jag kan inte svaret men detta är precis mitt problem.. Jag var och såg premiären av "Älska mig igen" igår med min fiina simkompis och aa, jag kan inte förklara hur bra denna film var. Har längtat sedan oktober och jag hade hööga förväntningar men filmen var så mycket bättre än jag trodde. Den var såååå underbar, romantisk och ofattbar sorlig! Jag kan ju säga att tårarna nästan kom flera gånger, ca. 32 gånger!!!! Haha, heela biosalongen var fuullt med människor som satt och grät, aa herregud.

Men denna filmen var så underbar och eftersom typ världens bästa skådespelare är med i denna film så blir den ännu bättre, jag säger bara: RACHEL McADAMS & CHANNING TATUM <333333 Asså de är bara bäst, och Channing......behöver jag säga något mer... ;) Höll faktiskt på att dö i salongen. Den var verkligen skitbra och sorlig och det som var lite mer sorligt var att filmen var inspirerad till en verklig händelse!!!!

UPDATE: "Älska mig igen" är en romantisk drama film. Som handlar om Paige (Mcadams) och Leo (Tatum) som är nygifta och är jättekära. En kväll så är de med om en bilolycka och på sjukhuset kan inte längre Paige minnas sitt liv de senaste 5 åren, det vill säga de åren hon blev ihop och gifte sig med Leo. Så hon kommer inte ihåg honom. Så Leo måste nu försöka göra att Paige blir kär i honom, igen....

Jaa, ni hör ju själva, bara man läser vad den handlar om så kommer tårarna fram: Här är trailern:

Åhhh, dör bara jag när ser trailern :P Kan inte sluta tänka på denna film.

Mitt förra inlägg blev lite konstigt med videon, pga man inte kunde se hela skärmen jaja....gör nu ett nytt!

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Men Aline då, kramis, du är så rolig du...men jag lider verkligen med dej, förstår hur du känner. <333 Antingen kan du ju kolla på den igen, fast då kanske det bara blir ännu värre,eller så glömmer du bort allt och kollar på nån annan film, fast det kommer nog inte heller kännas så bra, nej du, jag vet faktiskt inte, är inte så bra med råd! Kraam <3 :S

2012-05-06 @ 20:21:06
URL: http://minhannelihanniblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0