Bio gånger två

Hejsan alla knäppa läsare!!!

Igår var jag ganska knäpp, eller knäpp och knäpp jag gjorde kanske något ovanligt :P Jag kommer till det, en ledtråd: jag åkte hemifrån 13.00 och kom hem 22.00!!

Jag åkte till stan klockan 13.00 och träffade min kompis där!! :D Vi gick sedan till Sergel där vi skulle se 21 JUMP STREET!!! :D Den var helt okej, kanske blir bättre när man ser den andra gången men det var sjuukt rolig och Channing Tatum var ju med så......då är den ju atomatiskt bra :P
När den filmen var slut så var klockan ca. 17.30!! Jag och min kompis fick lite flipp efter den filmen så vi bestämde att vi skulle gå på en till film! :O Som började 18.30! Så vi sprang till pizza hut och åt upp en pizza på 15 minuter. Vi sprang sedan till Sergel igen och satte oss i biosalongen...men vilken film kollade vi på då.
Jo, vi kollade på ÄLSKA MIG IGEN!!! Hahaha, andra gången för mig och den var liiika bra, höll på att gråta ihjäl och typ dog!!!!! VÄRLDENS BÄSTA FILM!!! <333333 Och världens bästa skådespelare är ju med i den ;)

Så aa, min dag var att kolla på bio två gånger på rad, spännande :D Och kom hem 22.00. Detta kanske inte var så intressant men hade inget annat att berätta om :P
Channing Tatum, "Älska mig igen", mina vänner,min familj och mina fiina bloggläsare!! :D

Imorn blir det simtävling :P

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0