IPHONE

Hejsan alla fiina läsare!!!

Nu är jag 15!!! Det känns faktiskt ganska bra att vara 15, najjsigt najjsigt :P
Men nu kanske ni undrar vad jag gjorde på min födelsedag och vad jag fick.....ja ni. mohahaha :P

Jag blev uppvaktad med frukost på sängen på morgonen, yeeeeey :D och jag fick då veta att jag skulle få en..........IPHONE!!!! Ahhhh, gissa om jag blev överlycklig. Så nu alla läsare är Aline ägare till en IPHONE!! :P
Jag var sedan i skolan och jobbade och jag fick den näst bästa presenten, en affich med CHANNING TATUM på som jg fick av Hannah, hahaha gissa om jag blev överlycklig för den också, har satt upp den på väggen så nu kan jag kolla på honom heeela tiden :P

Efter skolan så kom mina mor och farföräldrar, och jag fick 1300 sammanlagt av släkten :D och sen fick jag presentkort på bio, yeeey :D Nu kan jag gå och se "21 jump street" och "Älska mig igen"(Channing Tatum är med i båda filmerna :P ) Och så fick jag ett fotoalbum :D Gick sedan på träning, var sjuukt kul :D Ni kanske tycker att det är konstigt att jag tränar på min födelsedag men simningen är en del av mitt liv, mina simkompisar och tränare är som min andra familj! :D <333 Så de sjöng för mig och så bjöd jag på kakor :D
Här kommer lite presenter som jag fick:  
Frukost på sängen. Nom nom <3
Världens fiinaste planch med massor av bilder av CHANNING TATUM som jag fick av Hannah! LÖVE IT!!! <33333
Min alldeles egna fiina IPHONE som jag fick av världens bästa föräldrar <3333

Nu måste jag sova, tävling imorn :D

Ha det bra¨
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0