Snart premiär

Hejsan alla fiina läsare!!

Ja jag har inte bloggat men jag har varit sjuk och bara legat hemma och jag har inte orkat lyfta ett finger!

Aja, i alla fall så var jag i skolan idag det gick ok :P Och vet ni vad jag ska göra snart-....Jo jag och min simkompis ska gå på premiären av......."ÄLSKA MIG IGEN" ahhhhh, shiiut jag har längtat till denna premiär sedan oktober och nu e den äntligen här :D

Vet ni som e det bästa med filmen......jo världens snyggaste CHANNING TATUM e med!!!! Ahhhh, jag menar hu,hu,hu,hu!!!! :D Kommer nog gråta en del åt denna filmen, inte bara för Channing utan också för den fiina berättelsen!! Vi får se hur mycket min mascara har runnit sen efter :P

Nää, nu måste jag göra mig iordning, ska vara i stan klockan 17.40!

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0