The notebook

Hejsan alla sorgsna läsare!!

Asså ahhhhh!!! OMG, OMG, OMG, OMGä!!! Jag såg nyss "the notebook" för andra gången (första gången var för ca. 2 år sedan) och jag tror nästan att jag dör! The notebook, the notebook, the notebook, the notebook......

THE NOTEBOOK! Om ni inte har sett den, SE DEN!!!! Ahh, den är såååå bra (såklart inte bättre än "dear john" och "älska mig igen" :P) och så romantisk och tragisk!! Den är nästan allt. Och jag grät, och grät och grät och grät och grät lite mer!!!! Den e så bra men sorlig!!! (Nästan som "älska mig igen) Och jag gråter ALDRIG till filmer, jag har bara gråtit en gång tidigare till en film. Så detta blev andra gången då jag verkligen satt och storbölade!!!! SE DEN!!

Lite fakta här: Nu ska jag prata lite om två jättebra skådisar, asså de är amazing! De båda har gjort några av de bästa filmerna i världen. Deras filmer ligger två och trea på min lista. Den första skådespelerskan är....RACHEL MCADAMS!!!! Hon är grym och hon spelar huvudrollen i "THE NOTEBOK"! Sen har vi den andra skådespelaren (jag dööör) = CHANNING TATUM som spelar huvudrollen i "DEAR JOHN"!
Men oj, om man slår ihop dessa filmer och dessa skådespelare så blir det perfekt, Rachel från "the notebook" och Channing från "dear john", tillsammans gör de en otrolig film = "Älska mig igen"" ahhhh XD

Mina topp 3 filmer hittils:
1
: DEAR JOHN
1/2: ÄLSKA MIG IGEN
3: THE NOTEBOOK
The notebook :D Rachel McAdams till höger XD

Nu ska jag sova, och imorn blir det bio = 21 Jump Street med CHANNING TATUM :D

Ha det bra
Kärlek till er!!! <3
PUSSSSS
// Aline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0