Nya människor

Hejsan alla fiina!
 
Jaha, då går man sista året i grundskolan då....lite skrämmande faktiskt. Börjar oroa mig om att mina betyg ska sänkas inför gymnasievalet. Hoppas inte det, från åttan så hade jag merit värde; 262.5! Och det är jag nöjd med så nu får det unte sänkas Aline!! Aja, en bra sak med nian är att det händer rolga saker som bal, spexfotto med mera. Och att man slutar just grundskolan. Man få sen byta miljö och man får gå in en skola som man har valt med de ämnen som man tycker är intressenta. Men det mest najjsiga är att man får byta miljö och att man börjar träffa nya människor. 4 år med samma människor får en att längta till nya människor.
För mig är det viktigt att få lära känna nya människor,på det sättet börjar jag lära känna mig själv mer.
 
Jag har aldrig varit den person som vill gå med en kompis om jag ska gå t.ex på konfirmationsläger som alla mina kompisae gör. När jag valde konfagrupp så valde jag att gå själv, jag ville inte inte att det skulle vara någon där som jag kände, och som tur var det inte det. Och det är jag så sjuukt glad för, för om jag hade gått med en kompis som jag redan kände så skulle det blivigt så att jag bara hade vart med henne och då hade jag inte lärt känna de andra underbara människor!!! För de människor som jag har träffat den här sommaren är heelt underbara. Det som är skönt med att börja om och lära känna nya människor är att de inte känner en från tidigare. Och då kan man vara sig själv utan att de säger "du har ändrat dig". Och det är så jävla skönt! :D Det är många som säger att jag är modig som vill gå själv till saker och ting utan någon jag känner, jag tycker inte jag är modig, jag vill bara inte vara inne i det dära trygga stället, jag vill ut och utforska världen! :D  
 
Konfirmationen var bara en av de mest underbara saker jag har gjort och fått lära känna så sjuukt underbara människor på. Andra gången var också i sommras. Det var efter en Molly - signering som jag såg syn på två tjejer som också tyckte om Molly, jag hade sett dem på instagram. Och utan att tänka så går jag bara fram till dem och började prata med dem, har aldrig gjort något förut och de tyckte väll kanske att jag var lite skum, men det blev rätt bra för sen gick vi från gröna lund till T centralen och bara pratade! Sedan dess har jag träffat dem och det vari början på sommaren. En av dem som Heter som heter Sigrid har jag träffat många gånger nu och det känns verkligen som jag har känt henne i flera år! Sigrid är en person som jag verkligen kan vara mig själv med, från första stund har jag kunnat vara mig själv med henne. Och det är såå jäåvla skönt. Även fast vi nara har kännt varandra en sommar så betyder hon sååp sjuukt mycket för mig, just för att jag kan vara mig själv  med henne och att hon förstår mig. Om man får säga såhär så är hon nog en av mina bästa vänner. Även fast Cissi och Jessica kommer först, de  kan jag verkligen vara mig själv med plus att jag har kännt dem i nästan hela mitt liv, de betyder allt för mig, de är alltid mina närmaste och sen är det min simkompis Moa!!! Dessa människor betyder så sjuukt mycket för mig, och jag älskar er av heela mitt hjärta!!! (Jessica och Cissi, ni får ALDRIG gå ut ur mitt liv, ni är mitt allt och jag älskar er så sjuukt mycke! Vi tre för alltid!)
 
Oj, nu blev det lite mycket text men jag kände att jag behövde lätta mitt hjärta lite! :D 
Puss så länge <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0