Rosa bandet galan 2012

Hejsan alla fiina!!!
 
Idag är det onsdag, med det menar jag att imorn är det torsdag. Och vad händer då då....Jo MORGONTRÄNING! Så jag måste snart gå och lägga mig men tänkte först dela med mig om mitt spännande äventyr i lördags på rosa bandet galan!!!
 
Jag mötte sigrid i stan vi 16:00 tiden och vi började gå till Cirkus. Nu kanske ni tänker, vadå! Tar det 1 timme och 45 min att gå till djurgården från sergel. Haha, ja typ. Nej men jag hade ett par skor som e ganska svpra att gå i och så åt vi på donken! :P
Hehe, när vi kom fram till Cirkus så fick vi stå i kö. Vi blev insläppta klockan 18:45 så fick vi gå in och 19:00 så började det! Det var sjuukt kul, och Molly såg oss, igen! Hihi! :D Efter inspelningen så tog Molly autografer och jag och Sigrid väntade lite, hehe och aa!!! Vi blev lite craaaazy, jag kan säga att vi gjorde Cirkus osäkert där ett tag. Vi stod och dans aoch sjöng och jag vet inte vad! :P Hehe, men tillslut fick vi träffa Molly! Och hon var liiika underbar som vanligt!!!! Jag älskar henne så jäävla mycket! SSån underbar människa!!! 14 gången jag träffade henne! :D Yippey! <333
 
Fiiiiiiiiinaste Molly!!!! I LOVE YOU!!! <333333
 
Nu ska jag sova!
Kärlek till er!!! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0