Snart....

Hejsan alla underbara!!!
 
Idag så ska jag göra något som jag sett fram emot jättemycket! Vet inte om jag berättade detta, men jag vann ju biljetter till rosa bandet galan med MollY Sandén, och idag händer det!!!! I'm so exited! :D Så jag ska träffa fiinaste Sigrid och Martin i stan snart och så ska vi gå till cirkus!!! Yeeey! :D
 
Men det finns dock en sak jag e lite orolig över. Ni vet mina skor, med ganska hög klack. Jo, varje gång jag har gått med dem i stan så har jag ramlat på ett övergånsställe. detta har hänt 3 gånger!!!!! Och jag ska ha dessa skor ikväll och ja, jag e lite skraj.......heheh :P
När jag red i sommras!!!
 
Hehe, juste jag har nu färgat mitt hår brunt igen, yyyeeeeea! :D
Kärlek till er<333
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0